Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 06, 2011

I've never been so bored before..

CNY holiday had finnaly passed.. YEAY!! hari cuti yang paling bosab pernah saya lalui. Sendirian di rumah, hanya ditemani hujan selama 2 hari beserta TV dan Laptop. Esok dah boleh pegi sekolah.. yeay!

Biasanya dulu, ada rakan serumah yg menemani kerana biasanya kami tidak akan pulang ke semenanjung jika hanya ada seminggu cuti. Tahun ini, senarionya berbeza, setelah 2 orang rakan serumah lama berpindah, tiada lagi peneman di kala cuti seminggu.Nasib baik Isnin dan Selasa sebelum CNY saya masih bersekolah, jika tidak..

Malam ini, seorang rakan serumah akan tiba di Sandakan lebih kurang jam 8.30 mlm.. Yang seorang lagi pula sepatutmya sampai semalam (Sabtu), akibat kesesakan jalan raya semasa dalam perjalanan ke LCCT, dia tidak sempat naik flight. Terpaksalah dia beli tiket yang baru. InsyaAllah akan sampai hari Isnin.. Semoga mereka selamat sampai.. InsyaAllah..

Tiba-tiba terjumpa pulak video ni, anak2 murid pra saya tahun lepas. Kalau dah nama budak tu, mmg pantang nampak kamera... heheheh enjoy..



sokies

No comments: